SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.16 número1Diseño y desarrollo de escenarios de simulación clínica: análisis de cursos para el entrenamiento de anestesiólogos índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


FEM: Revista de la Fundación Educación Médica

versión On-line ISSN 2014-9840versión impresa ISSN 2014-9832

Resumen

SCHLATTER, Javier. Experiences about the University Clinic of Navarra portfolio in medical education. FEM (Ed. impresa) [online]. 2013, vol.16, n.1, pp.59-62. ISSN 2014-9840.  https://dx.doi.org/10.4321/S2014-98322013000100010.

Introduction: In 2008, the residents of the University Clinic of Navarra began to use a new electronic portfolio. Materials and methods: In order to know their fulfillment, we have collected the data by an online tool. Results: The total of trainees fulfilled the clinical sections, but the data about professionalism and research were less performed, particularly by the R1's. Half of the residents fulfilled the interviews with the trainers, and these ones signed only half of these interviews. Conclusions: After three years, the portfolio accomplishment by the residents could be considered high, and a little lower by the trainers.

Palabras clave : Formative assessment; Medical education; Portfolio; Residents; Trainers.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons