SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
números disponíveisvol.15 número1vol.15 número3 índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas   RSS

Pharmacy Practice (Granada)
versión On-line ISSN 1886-3655versión impresa ISSN 1885-642X

 

Tabla de contenido
Pharmacy Pract (Granada) vol.15 no.2 Redondela abr./jun. 2017

 Investigación Original
  
 ·  Cross-cultural adaptation and validation to Brazil of the scale of attitudes toward physician-pharmacists collaboration
Cunha, Luiza; Neves, Sabrina; Marques, Tatiane C.; Araújo, Dyego; Alcantara, Thaciana; Lyra, Divaldo P.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Vancomycin use, dosing and serum trough concentrations in the pediatric population: a retrospective institutional review
Rajon, Kevin; Vaillancourt, Regis; Varughese, Nisha; Villarreal, Gilda

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Community pharmacy in Lebanon: A societal perspective
Iskandar, Katia; Hallit, Souheil; Raad, Etwal Bou; Droubi, Fida; Layoun, Nelly; Salameh, Pascale

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Impact of a pharmacy technician-centered medication reconciliation program on medication discrepancies and implementation of recommendations
Kraus, Sarah K.; Sen, Sanchita; Murphy, Michelle; Pontiggia, Laura

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Provider and patient perception of psychiatry patient health literacy
Bacon, Opal; Vandenberg, Amy; May, Meghan E.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  A community pharmacy-based cardiovascular risk screening service implemented in Iran
Jahangard-Rafsanjani, Zahra; Hakimzadeh, Negar; Sarayani, Amir; Najafi, Sheyda; Heidari, Kazem; Javadi, Mohammad R.; Hadjibabaie, Molouk; Gholami, Kheirollah

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Impact of co-investigators on pharmacy resident research publication
Stranges, Paul M.; Vouri, Scott M.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Assessment of attitudes and practices of young Malaysian adults about antibiotics use: a cross-sectional study
Hassali, Mohamed A.; Arief, Mohammad; Saleem, Fahad; Khan, Muhammad U.; Ahmad, Akram; Mariam, Warisha; Bheemavarapu, Harika; Syed, Iizhar A.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Nurses’ attitudes and behaviors on patient medication education
Bowen, Jane F.; Rotz, Melissa E.; Patterson, Brandon J.; Sen, Sanchita

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Challenges in the management of community pharmacies in Malaysia
Kho, Boon P.; Hassali, Mohamed A.; Lim, Ching J.; Saleem, Fahad

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Assessment of the rates and characteristics of the short-term supply of medication (Tider) from an integrated healthcare delivery system in the United States
Delate, Thomas; Wang, Steven

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Feasibility of clinical pharmacist-led CYP2C19 genotyping for patients receiving non-emergent cardiac catheterization in an integrated health system
Johnson, Samuel G.; Shaw, Paul B.; Delate, Thomas; Kurz, Deanna L.; Gregg, Dylon; Darnell, John C.; Aquilante, Christina L.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Effects of staff education and standardizing dosing and collection times on vancomycin trough appropriateness in ward patients
Hammond, Drayton A.; Atkinson, Lexis N.; James, Taylor B.; Painter, Jacob T.; Lusardi, Katherine

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 Revisión
  
 ·  Models and theories of prescribing decisions: A review and suggested a new model
Murshid, Mohsen Ali; Mohaidin, Zurina

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons